Google Ads

Få mere synlighed og bliv fundet på Google med Google Ads

Få kunder gennem Google Ads

Google søgninger er opdelt i annonce- og organiske resultater. De øverste og nederste to til fem pladser, på hver søgeside, er forbeholdt annoncer på Google, mens de resterende tilhører organiske resultater. De organiske skal man gøre sig fortjent til, ved at optimere sine organiske placeringer, også kaldet SEO, mens de øverste kan købes. Derfor er Google Ads så perfekt – Alle har mulighed for, at få en del af kagen.

Google Ads (tidligere Google Adwords) giver dig muligheden for at købe dig ind på de mest eftertragtede pladser, på Google. 

 Med Google Ads betaler man for de klik, man modtager, og prisen vil derfor variere alt efter hvor stor konkurrence, placeringen, samt værdi, som diverse søgeord og målgrupper har. 

computer, laptop, connection-1846056.jpg

Med Google Ads har du derfor stor mulighed for at blive eksponeret for de personer, som allerede har besluttet sig for at købe eller læse mere om noget specifikt, og dermed er på markedet, også kaldet low funnel. Derfor anses søgeord specifikke og dermed Google Ads for noget af det bedst konverterende trafik, du kan investere i til din hjemmeside.

Der er mange mulighed for at benytte Google Ads, da Google Ads platformen består af; Google Search, Google Shopping, Googles Display Netværk, Youtube mm. – Læs mere om de forskellige kampagnetyper længere nede. 

Alt efter dit mål, kan Google Ads bruges til forskellige formål. Det kunne eksempelvis være:

  • Salg af specifikke produkter og ydelser
  • Øget kontakt til nye kunder via mail eller telefon
  • Tilmeldinger til dit nyhedsbrev
  • Downloads af app
  • Brand eksponering
  • Og meget, meget mere.

Google som søgemaskine

Google oplyser at en gennemsnitligt bruger dagligt søger tre til fem gange, på Google.

Dette er også tilfældet i Danmark, hvilket gør Google til verdens mest brugte og stærkeste søgemaskine, med intet mindre end 275 milliarder søgninger månedligt.

Har du overvejet hvor mange søgninger, som du går glip af?
Undgå dette, og forøg antallet af relevante besøg på din hjemmeside.

Google Ads kampagnetyper

Læs om det forskellige kampagnetyper, som Google Ads tilbyder her. 

Google Search er kendetegnet ved de annoncer, som vises på din Google søgning. 

Annoncer på Google Search udløses kun, når dine valgte søgeord/keywords bliver benyttet af brugeren. 

Dette er ofte dybt nede i funnel, hvor brugeren allerede har et behov og leder efter en virksomhed, som kan afdække det. 

Det er typisk disse annoncer, som der er mest profit i. 

Gogle Shopping Ads bruges kun af e-commerce virksomheder, såsom webshop, som sælger produkter. Disse annoncer fremgår under fanen “Shopping” på Google. 

Disse bliver også triggered af specifikke keywords, som man dog ikke selv vælger, men som via Google bliver valgt ud fra produktet. Det kan være enten produktnavn, produktkategori eller andre keywords som beslægter sig nært dit produkt.

Disse er ofte meget profitable, men kan være meget konkurrence præget, alt efter hvilken branche man er i. 

Google Display Ads, også kendt som ‘banner ads’, bruges ofte i forbindelse med målgrupper som retargeting (at ramme brugere som før har besøgt din website) eller andre relevante brugere, som kunne bruge din virksomhed produkter/ydelser. 

Display Ads bliver vist flere forskellige steder. Det kan være på hjemmesider som har tilføjet banner muligheder, Gmail, Youtube og lignende steder. 
Bannerne kan komme i mange forskellige størrelser, og statisk eller dynamisk, alt efter formål og ønske. 

Især besøgende på specielt nyhedswebsites kender alt til disse bannere. 

Google Video Ads også kendt som Youtube Ads er videoannoncer, som vises før eller under en Youtube video. Der er flere formater, længder og muligheder. 

Det kan blandt andet være at man ønsker at ens annonce skal vises helt før Youtube videoen (typisk kortere videoer), eller der kan blive ‘skippet’ efter seks eller 15 sekunder. 

Disse annoncer kan vises på baggrund af målgrupper, søgeadfærd eller anden adfærd- 

Spild ikke din tid og penge på dyre bureauer

Samarbejder man med en Freelance Marketingkonsulent, som mig selv, får I en samarbejdspartner, som man nemt kan komme i kontakt med, hvor I kommer i første række, og som har jeres interesse som første prioritet. En samarbejdspartner, som vil dig det bedste, og ikke sine chefer.

Mange bureauer spilder din tid og penge, fordi de ikke sætter sig ind i din virksomhed og dets produkter/ydelser, samt dens målsætninger, men også fordi de har for mange kunder til at prioritere den enkelte kunde. 

Google Partner

Jeg er utrolig stolt af, at Lundehøj Marketing kan kalde sig for Google Partner.

For at kunne kalde sig for Google Partner kræves blandt andet at man er certificeret i en til flere annoncetyper, og jeg er glad for at kunne tilføje, at jeg er certificeret i brugen af alle formater: Search, Display, Shopping og YouTube m.m.

Det betyder også, at jeg modtager nyheder før andre og særlig træning fra Google, så jeg altid kan være på forkant.

PROFESSIONALISME I ØJENHØJDE

Freelance med fuld dedikation

Med flere års erfaring inden for online marketing og en baggrund i både B2C og B2B, er jeg et sikkert valg, hvis du ønsker at vækste din virksomhed gennem online markedsføring.

Mit fokus er ikke kun vækst og resultater. Mindst ligeså vigtigt er det at sikre en god relation og levere en solid strategi, der er fremtidssikret.

Det får du i et samarbejde med mig:

Jeg garanterer dig, at arbejde hårdt og målrettet, for at opnå dit ønskede resultat, uanset om dette skulle være branding, salg eller leads. Jeg har fokus på bundlinjen, og analyserer løbende på hvilke kampagner der giver mening, og hvilke der ikke gør.

Jeg hjælper både virksomheder med at analysere og forbedre deres nuværende kampagner eller opsætter helt nye kampagner for virksomheder, der ikke tidligere har annonceret på Google.

Hvis du vil finde ud af om Google Ads, kan være en markedsføringskanal for dig, så kontakt mig endelig til en indledende snak.

0 +
Års erfaring
0 +
Tilfredse kunder
0 +
Certificeringer
Fantastisk Firma - med kunden, budget og effekt i Fokus.
Vi har gennem de sidste par år brugt Lundehøj Marketing til styring af vores Google optimering på alle fronter, ligeledes vores adwords. Vi er meget begejstrede og har gennem perioden reduceret væsentligt i vores budget, da effektiviteten er steget voldsomt. Vi kan varmt anbefale Lundehøj Marketing hvis du skal være synlig online.
5/5

Startup

Betal for de timer du har brug for
DKK 800 i timen
  • Er I en mindre eller nyopstartet virksomhed i startup fasen af jeres Google Ads eventyr, som gerne vil tage jeres Google Ads investering til næste step, er denne pakke perfekt til jer.

    Den er også oplagt, hvis man endnu ikke er kommet i gang, men ønsker at få hjælp til opsætningen af Google Ads.


    Betal kun for det I har behov for.

Growth

5 timer
DKK 3.750 Månedlig
  • Er din virksomhed i vækstfasen, og så småt i gang med Google Ads, men gerne vil have forbedret jeres indsats og placeringer, så er Growth pakken for jer.
  • Søgeordsanalyse
  • Opsætning af kampagner
  • Optimering af kampagner
  • Keywords og budgivning
  • Monitorering og rapportering
  • m.m.
Populær

Business

10 timer
DKK 7.000 Månedlig
  • Har I travlt med at komme øverst på Google, og kan det kun gå for langsomt? Så er Business pakken noget for jer.
  • Google Ads strategi
  • Løbende optimering
  • Oprettelse af kampagner
  • Keywords og budgivning
  • m.m.

No Cure No Pay Garanti

No Cure No Pay Garanti er en garanti, som jeg tilbyder mine kunder, der giver dem mulighed for at få deres penge tilbage, hvis jeg ikke leverer det lovede resultat.

Dette betyder, at hvis jeg ikke opnår de aftalte Google Ads resultater indenfor den forventede periode, får mine kunder deres penge tilbage. Jeg refunderer hele beløbet.

Dette er en unik fordel for mine kunder, som giver dem mulighed for at føle sig sikre på, at deres investeringer er beskyttet. Vi har gjort dette for at sikre, at mine kunder føler sig trygge ved at købe Google Ads assistance igennem mig, og jeg er stolt af at tilbyde denne garanti til mine kunder.

*OBS: En forudgående No cure no pay aftale er nødvendig, før den er gældende.

Har I behov for hjælp med Google Ads?

Lad os tage en snak om, hvordan jeg som marketing konsulent kan hjælpe dig at optimere jeres Google Ads.

computer, laptop, connection-1846056.jpg

Har din virksomhed brug for sparring?

Læs mere om hvordan jeg kan hjælpe dig, og din virksomhed.
Hvis det har interesse, så tilbyder jeg en uforpligtende snak, om hvordan jeg kan hjælpe dig, med at forbedre din online tilstedeværelse.

Udvalgte referencer

En samarbejdspartner du kan have tillid til.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Google Ads

Google Ads er en platform drevet af Google, hvorpå du kan skabe annoncer, som vises i Googles søgemaskine, og alt efter kampagnetype, på andre hjemmesider.

Google Ads betegnes ofte som et PPC (Pay Per Click) platform, hvor du betaler for de klik du får.

Prisen afhænger af meget. Søgeordene har forskellige priser, alt efter attraktivitet. Derudover er der 

Prisen afhænger af meget. Søgeordene har forskellige priser, alt efter attraktivitet, og da Google benytter et ‘auktionsprincip’ betaler man alt efter hvad konkurrenterne byder ind på, på samme måde, som ved en auktion. 

Derudover har Google en Quality Score, som også betyder noget. Kort fortalt tager Google højde for flere faktorer, når pris og placering, skal bestemmes. Her kan landingpage, relevans og mere nævnes.

En Google Ads Konsulent er en professionel, der har specialiseret sig i at hjælpe virksomheder med at oprette og administrere annoncer på Google Ads. De har ofte et solidt kendskab til Google Ads platformen, og kan hjælpe med at optimere annoncer for at opnå de bedste resultater.

Hvis du har brug for hjælp til at oprette og styre annoncer på Google Ads, så har du brug for en Google Ads Konsulent. De kan hjælpe med at optimere annoncer og sikre, at dine annoncer bliver vist til det rigtige publikum og opnår de bedste resultater.

En Google Ads Konsulent vil hjælpe dig med at skabe og administrere dine annoncer, så du kan få mest muligt ud af dit budget og opnå de bedste resultater. De vil også hjælpe dig med at måle og analysere resultaterne for at se, hvordan du kan optimere annoncerne yderligere.